divendres, 2 de març del 2012

Visita a l'IES Manuel dePedrolo


El dimecres, els alumnes de sisè vam visitar l’Institut Manuel de Pedrolo,va ser una visita interessant.Ens van explicar com funcionen les classes i ens van explicar com és el dia a dia en aquest institut.

Al final de la visita ens van aconvidar a berenar al bar de l’institut!!! Ho vam passar molt bé!. 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada