El dimecres, els alumnes de sisè vam visitar l’Institut
Manuel de Pedrolo,va ser una visita interessant.Ens van explicar com funcionen
les classes i ens van explicar com és el dia a dia en aquest institut.
Al final de la visita ens van aconvidar a berenar al bar
de l’institut!!! Ho vam passar molt bé!.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada