divendres, 30 de març del 2012

Sortida a Barcelona


Ja teniu les fotos de la sortida! Ens ho hem passat be´, eh? Ara ja sabem qui era Gaudí (després de vacances hi farem un repàs, poseu en ordre els apunts!) Qui era Messi no ha calgut que ens ho expliquessin, però ha estat interessant veure el Museu del Barça, i el camp.
Gaudiu de les fotografies i de les vacances!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada