ciclesuperioreag

dimarts, 24 d’abril del 2012

Escrit a la "Nova Tàrrega" sobre el projecte d'escola i la celebració de Sant Jordi



Cap comentari:

dilluns, 16 d’abril del 2012

santemptyjordiemptyemptyemptyemptyempty


Per treballar la Diada
Cap comentari:

diumenge, 1 d’abril del 2012

He vist que alguns heu compartit les fotos al Facebook, i altres potser les voldreu imprimir. Per tal de que us quedin bé, us he posat un enllaç nou on podreu veure les fotos amb molta més qualitat.

FOTOS DE L'EXCURSIÓ A BARCELONA EN ALTA QUALITAT!!
Cap comentari:
Missatges més recents Missatges més antics Inici
Subscriure's a: Missatges (Atom)

Pàgines

  • Pàgina d'inici

Seguidors

Contribuïdors

  • ciclemitja11-12
  • ricard.cinque
  • youtoumestre

Arxiu del blog

  • ▼  2012 (34)
    • ►  de juny (12)
    • ►  de maig (2)
    • ▼  d’abril (3)
      • Escrit a la "Nova Tàrrega" sobre el projecte d'esc...
      • Per treballar la Diada
      • He vist que alguns heu compartit les fotos al Face...
    • ►  de març (6)
    • ►  de febrer (7)
    • ►  de gener (4)
  • ►  2011 (8)
    • ►  de desembre (1)
    • ►  de novembre (7)
Imatges del tema creades per lobaaaato. Amb la tecnologia de Blogger.