diumenge, 26 de febrer del 2012

Xerrada dels mossos a sisè



Els Mossos ens han fet una visita a l’escola per fer-nos una xerrada:

“NAVEGANT PER INTERNET… AMB SEGURETAT”

Ha estat molt interessant i ens ha fet reflexionar envers algunes qüestions importants.

A INTERNET POSA-HI SENY!!
Xerrada dels mossos a sisè on PhotoPeach

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada