Els Mossos ens han fet una visita a l’escola per fer-nos una xerrada:
“NAVEGANT PER INTERNET… AMB SEGURETAT”
Ha estat molt interessant i ens ha fet reflexionar envers algunes qüestions importants.
A INTERNET POSA-HI SENY!!
Xerrada dels mossos a sisè on PhotoPeach
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada