El dimecres a la
tarda els alumnes de sisè vam anar a visitar L’Institut Costafreda, on el
proper curs hi anirem molts de nosaltres.
La directora i altres professors del centre ens van rebre
molt bé. Primer vam anar a una sala on ens van fer una explicació i nosaltres
vam poder fer preguntes. També ens acompanyàven dos exalumnes de la nostra
escola per explicar-nos com els hi va
aquest primer curs. Estàven molt contentes!!
Ens van ensenyar les instal.lacions i algunes de les
classes.
Vam visitar l’aula de dibuix, l’aula de tecnología, el laboratori,
on ens van fer una demostració d’experiments força interessants, també vam
poder observar com funcionen els llibres digitals …
Al final de la visita ens van convidar a un entrepà i una
aigua!!
Finalment i per acabar ens vam acomiadar amb molta
il.lusió per tornar-hi.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada