divendres, 24 de febrer del 2012

VISITA A L’INSTITUT ALFONS COSTAFREDA


 El dimecres  a la tarda els alumnes de sisè vam anar a visitar L’Institut Costafreda, on el proper curs hi anirem molts de nosaltres.
  La directora i altres professors del centre ens van rebre molt bé. Primer vam anar a una sala on ens van fer una explicació i nosaltres vam poder fer preguntes. També ens acompanyàven dos exalumnes de la nostra escola  per explicar-nos com els hi va aquest primer curs. Estàven molt contentes!!
Ens van ensenyar les instal.lacions i algunes de les classes.
Vam visitar l’aula de dibuix, l’aula de tecnología, el laboratori, on ens van fer una demostració d’experiments força interessants, també vam poder observar com funcionen els llibres digitals …
 Al final de la visita ens van convidar a un entrepà i una aigua!!
 Finalment i per acabar ens vam acomiadar amb molta il.lusió per  tornar-hi.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada