divendres, 20 de gener del 2012

JORNADA ESPORTS DISSABTE

Recordeu que demà dissabte hi ha Jornada de Bàsquet a Bellpuig. Sortida de l'autocar a les 8'45 hores des de l'Estacio d'Autobusos.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada