divendres, 20 de gener del 2012
JORNADA ESPORTS DISSABTE
Recordeu que demà dissabte hi ha Jornada de Bàsquet a Bellpuig. Sortida de l'autocar a les 8'45 hores des de l'Estacio d'Autobusos.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada